Sharing is caring!

 

M-am tot gandit ca scriu destul de mult legat de ce ma inspira pe mine si ce simt eu, si ca ar trebui sa ma ocup putin si de aspecte ceva mai practice.. asa ca am ales un capitol la care inca lucrez 🙂 dar pe care il dezvolt din ce in ce mai bine, si anume: ce fac atunci cand ies in oras, ce mananc, ce beau. Trebuie sa recunosc ca, de multe ori, iesirile mele in oras- de cele mai multe ori in weekend, erau scaparile mele culinare, nefiind chiar atenta la ce consum. Personal, nu mananc mai deloc carne, nimic prajit, consum peste si fructe de mare, legume, nu pot renunta la desert – inca-  si da, beau si unul, doua pahare de vin la cina. Dar am inceput, insa, sa fiu ceva mai atenta, dupa o perioada de pofte care care m-a tinut vreo 2-3 saptamani si care m-a cam doborat psihic. Asa ca , “pas cu pas” (deviza mea in perioada aceasta), planuiesc sa ma ocup de fiecare aspect sensibil si, atunci cand va veni momentul, sa pot fi mandra de disciplina mea. Pana la acel punct, insa…ce facem in weekend si cand iesim in oras la cina?

Optiuni sunt, cele de mai jos sunt cateva din cele alese de mine, pentru a trece cu bine peste weekend. Feel free sa va inspirati din recomandarile de mai jos, testate de subsemnata:

  • Luati un mic “mare” dejun care sa va asigure clar energia pana spre pranz, poate si mai mult (eu oricum sunt adepta unui mic dejun super consistent, asa ca, la acest capitol, nu este o problema);
  • Daca stiti ca veti fi iesite ore bune, strecurati in geanta un fruct pe care sa il consumati ca si gustare, cel mai probabil pana in pranzul intarziat sau cina luata mai devreme (o para, 3-4 prune),  alternativ cateva migdale, etc;
  • Apa, apa, apa….cu lamaie! Da, nu doar ca fetele acelea inalte si slabe asa fac, dar lamaia chiar da un gust placut apei si este chiar de preferat in locul unei limonade cu…miere;
  • Daca ajungeti acasa dupa pranz, luati repede o gustare (un ou fiert, un iaurt cu fibre, un cracker integral cu unt arahide, etc), mai ales daca mai aveti de asteptat pana la cina; gustarea va potoli foamea, cel putin pentru un timp;
  • Daca luati pranzul mai tarziu, va puteti orienta spre salate,  de exemplu, dar acolo mare atentie la dressing; acesta va poate incarca de multe calorii nedorite, asa ca alegeti lamaie, balsamic sau cel mult un dressing de mustar; si da, evitati focaccia;
  • Daca e musai de un desert, alegeti fructe sau o cupa de inghetata (aviz celor ca mine, care inca poftesc..);
  • Daca iesiti la cina, puteti alege preparate la gratar: peste cu legume, carne la gratar cu legume sau salata verde, etc;
  • Daca este cazul sa avem si alcool la cina, puteti merge catre un pahar de vin rosu, sec, mai ales ca a venit vremea racoroasa.

Si, ca sa fie si mai bine pentru corp, dar si pentru echilibrul mental, puteti merge la sala in ziua urmatoare, ca sa va linistiti complet constiinta.  Orientati- va catre un antrenament care sa includa cardio, si sigur va restabiliti echilibrul!

In plus, ce am mai constat eu in ultima perioada, este ca weekendul nu trebuie sa devina un “cheat meal” continuu…nu doar pentru ca e contra- productiv, dar pentru ca va va scoate din ritmul instalat si ar putea crea premisa pentru noi desfatari. Asa ca… fiti atente si in weekend la ce consumati! Nu e nici greu, nici imposibil!

 

 

 

Sharing is caring!

Add your comment or reply. Your email address will not be published. Required fields are marked *